♥ pyssel

Känns som att jag har massa idéer på sistone och att jag inte hinner med allt jag vill göra. Jag har målat 3 nya målningar till mitt rum dock bara två av dessa är klara, sedan har jag börjat med mina smycken igen och nu vill jag även sticka mig en mössa! Jag har letat efter en speciell mössa som jag vill ha i typ alla möjliga affärer men hittar inte den jag vill ha så har bestämt mig för att sticka mig en egen. Men det kanske vore bäst om jag blev klar med den sista målningen också för annars kommer den aldrig bli klar.. och snart kommer jag åka till Israel igen och då blir det ett uppehåll från alla smycken och målningar etc. Så nu ska jag sätta mig ner och måla färdigt min tavla. Idag har jag förresten varit och tittat på garn till mössan men har svårt att bestämma mig för exakt vilken jag ska ha... Anyways här är tavlorna som just nu finns i mitt rum:

(klicka på bilderna)

2012-01-10 @ 18:13:02 Made by me - Smycken & such Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-23 @ 09:03:51
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: marie ch

fina smycken

2014-02-25 @ 21:05:18
URL: http://mariesforum.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback