♥ lovely jewlery

Nu har det gått några dagar sedan jag uppdaterade men nu när det bara är 28 dagar tills betygen sätts så är det ganska mycket att göra! Har i alla fall lämnat in mitt projektarbete vilket jag inte är nöjd med till 100% men jag tror den är helt ok. Orkar inte tänka mer på det nu.. nu är det istället opponering och annat som gäller. Jag fick en rapport på 107 sidor att läsa och språket är mycket svårt så det kommer ta tid att läsa den men jag har bara 1½ vecka på mig samt att förbereda mig inför min egen presentation :S Aja... det får gå som det går!

Fick hem dubbelörhänget jag beställde och det gav mig en massa idéer så....


jag har beställt lite eget vilket jag nu har fått hem! Så nu blir det lite mer material till smyckestillverkningen så nu blir det att börja med det igen och sälja lite :) såå kul!


så satt och gjorde lite åt mig själv :)





Och hittat några bokstäver som jag satt ihop i ett läderarmband!

2011-04-29 @ 19:21:03 Made by me - Smycken & such Permalink


Kommentarer
Postat av: ester ottosson

Hej!

vad mycket smycken du köpt med kors nu!

De är jättefina, men Dina, de är mer än konst...

Tänk på symboliken.

2011-05-07 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback