Vernissage - Smycken till salu!


I helgen hade vi med skolan ordnat Vernissage där jag sålde mina smycken och här kan ni köpa dem!

Egen gjorda smycken till salu!

Dessa smycken har jag tillverkat själv och nu är de till SALU!

Här ser ni allt jag har tillverkat och jag hoppas ni hittar något jag tycker om!

Priser ser ni på bilderna och frakten kostar 12 kr!

 

VID INTRESSE

Skapa ett mail och skicka till [email protected] eller gör en kommentar på  bloggen!

I mailet eller kommentaren skall det ingå:

♥ Ditt namn

Adress

Postnummer

Land (ifall du inte bor i Sverige)

♥ Vilket smycke du är intresserad av

♥ Ett sätt jag kan kontakta dig!

 

1. Armband med mynt som berlocker

2. Halsband med ett "hjärtberlock"


3. Stora örhängen med pärlor på

4. Armband med olika berlock på

5. Armband med olika guldmotiv på

6. Armband med olika motiv på

 

7. Örhängen med pärlor

8. Armband med blomlås

9. Halsband med stenar och pärlor i blått

10. Halsband med stenar och pärlor i rött

11. Armband med stenar i lila

12. Armband med stenar i grönt

13. Söta armband (alla tillsammans)

14. Armband med kedjor

15. Guldpärlor

16. Guldarmband med pärlor och lås

17. Läderarmband med ängel och "skydd mot onda ögat"

18. Läderarmband med elefant och "skydd mot onda ögat"

19. Läderarmband med noshörning och "skydd mot onda ögat"

20. Läderarmband med lejon och "skydd mot onda ögat"


Här är några fler bilder från den helgen:

 

De här tre målningarna har jag också gjort!

Nedanför bilderna ser vi ett konstverk av Erik Thulin:)

 

Klänningen till höger har jag sytt då jag slutade 9an!

 

Killen vi ser här heter Huyao och han har skapat denna påfågel med enbart vikta papper!

Helt otroligt vad han är duktig! dessutom är han sjukt smat ;)

 

 

 

2010-05-11 @ 17:22:28 Till SALU Permalink


Kommentarer
Postat av: R # B E R T

Gud vilka fina! :)

SVAR: Haha härligt! Lycka till på Biologi provet! Usch jobbigt med rapporter..:( Själv så har jag praktik i 3 dagar (tills imorgon då) på ICA och det är jättejobbigt där man plockar bara ut nya varor hela tiden! :( Men imorgon är i alla fall sista dagen så sen är jag ledig resten av veckan..:) Annars då? Allt fint med dig den här veckan? :)

2010-05-11 @ 19:04:45
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Vilka härliga smycken!! Riktigt fina! =)

2010-05-20 @ 09:30:19
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: R # B E R T

Fina! :D

SVAR: Hej du förlåt för sent svar! Har vart borta från bloggvärlden hemskt länge nu! :( Men nu är jag tillbaka igen! Allt fint med dig än? :) Ska du btw. se på eurovision ikväll? Vem håller du på? :)

2010-05-29 @ 12:12:49
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Anastasia

Vad du är duktig! Ett tips är att lägga ut på Tredera!



Vill du ha fler besökare till din blogg?

Kolla då in tipsen på min sida - registrerar du dig får du garanterat 100 tals fler besökare!



Orkar/hinner du inte göra det nu?

Lägg till mig på bloglovin och kom tillbaka när du har tid.



Trevlig kväll

2010-06-07 @ 23:49:12
URL: http://annathestasia.wordpress.com
Postat av: Anonym

asså kan du uppdatera lite oftare? jag läser din blogg varje dag, men ser inga nya inlägg! :( :O

2010-06-10 @ 18:55:00
Postat av: Anonym

Fina smycken, gör oxå smycken fast utav lera ;P

Ta en titt vetja!

2010-06-19 @ 19:24:52
URL: http://fotomojjet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback