Uppdatering!

Uppdatering!
Haft så mycket för mig så jag har inte haft tid att uppdatera bloggen! Jag har en del att skriva och visa bilder på men det tar också en stund att ladda upp alla dessa bilder.
Igår var jag på RIX FM festival i Jönköping och dit åkte jag med några kompisar. Musiken tyckte jag inte så mycket om men det var roligt att träffa så mycket folk.
Idag ska jag snart käka och sedan försöka göra några inlägg! Sedan ska jag ut till en kompis som får en jättesöt kattunge idag =) Och när jag kommer hem måste jag öva till kamiprovet som är imorgon. Jag har inte ens öppnat boken än men det här provet är typ bara beräkningar och formler så jag ska öva genom att räkna lite.

Ha det bra sålänge och sorry för seg uppdatering ;)
BARA 2 veckor kvar till Israel (minus en dag)!



2009-05-31 @ 11:54:57 Permalink


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den underbara fina komplimangen :) du fick mig att sken upp som en sol! super glad blev jag ^^



(förlåt att jag svarar lite segt på kommentarer, hade fullt upp och det är så många kommentarer som måste läsa genom ^^)



Söta kramar från Foki

2009-05-31 @ 12:59:25
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback