Snygg H&M topp!

Snygg och sexig topp!
Jag tycker jättemycket om sådana toppar som man knyter i nacken. Precis som min bikini. Jag tycker det är jättefint och sött! Kolla till exempel på denna söta randiga toppen. Jag såg den på en tjej som köpte den och visade en bild på den när hon hade den på sig, via sin blogg. Den kostar endast 98 kr! Jag är sugen på den =) Men jag har rättmånga toppar och jag ska ju till Israel om precis en månad IDAG! =D

Vad tycks? Visst är den fin? Jag tycker den kan vara superfin till ett par slitna och håliga jeansshorts. Ett par stora svarta solbrillor och en liten väska kanske :) Sen skulle ett par sandaler sitta fint till!
DENNA SOMMAREN TÄNKTE JAG SHOPPA LOSS I ISRAEL! Vilket jag gör nästan varje sommar men nu menar jag verkligen, köpa massor!

Ska även visa plagg och smycken här på bloggen medan jag är i Israel så kan ni se om ni tycker om nått så går det att köpa via min blogg! Det låter bra va?! =)




2009-05-13 @ 23:07:07 Permalink


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

precis, de är ett riktigt bra sätt att hitta nya bloggar! dessutom får man ju mer trafik själv samtidigt :)



med cocoo har jag ett enskilt samarbete, alltså tan affiliates.

2009-05-13 @ 23:09:59
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback