Robert Pattinson eller Taylor Lautner - Twilight Hetingar!

Twilight hetingar!
Nu när jag läst till och med tredje boken i Twilight serien är jag inte helt säker på att jag är nöjd med Edward. Jag tycker lika mycket om Jacob! Många säger att filmen är bra och oftast kan man höra från killar "Ne det tycker ni bara för att killarna är snygga" hm.. Nee så är det faktiskt inte! Berättelsen är underbar tycker jag!
Vissa säger att Edward (Robert Pattinson) är snygg och jättehet medan andra säger att han är ful eller i alla fall söt-ful!
Själv tycker jag han ser bra ut men han ser faktiskt bättre ut i filmen än i verkligheten - då menar jag bilder på google. Han är riktigt söt men jag tycker även att Jacob (Taylor Lautner) är sjukt söt!
Jag tycker nog att båda är snygga, Robert ser lite mer manlig ut medan Taylor gör också det men på ett mer barnsligt sätt och kanske det är därför han är så söt =)

Kolla på den här bilden. Här tycker jag defenitivt att Taylor är snyggare än Robert




Sen har vi de andra killarna, Emmet, Jasper och James.
James som i verkligheten heter Cam Gigandet spelar ÄVEN i Never Back Down. Vissa vägrar tro det så här:

Never Back Down


Twilight
 Fattar ni nu?!!
Han är ju förstås också snygg ;)

Emmet (Kellen Lutz) och Jasper (Jackson Rathbone) är söta de med!
Men jag tycker att Kellen är snyggare än Jackson - i filmen i alla fall!

Kellen Lutz



Jackson Rathbone



♥ Nå? vem är snyggast av alla dessa killar?
♥ Vem är snyggast av Edward/Jacob?
♥ Vem är snyggast av James/Jasper/Emmet?




2009-05-06 @ 22:48:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: T A C K ! ^^

2009-05-07 @ 08:23:29
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Nikolina

hehe ja :D jag har annonser på sidan, inte så många men får en krona för varje klick på var sin :)

2009-05-07 @ 13:38:21
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Malin

jackson rathbone <3 så himla fin!



svar; åh, eller hur. han var helt underbar! jag ska ta mig tusan ha heath ledger - filmkväll nån gång :'

tack så mycket :*

2009-05-07 @ 16:48:52
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback