Rix FM festival

Rix FM festival!
Klockan fem över sex fick vi åka tåg till Jönköping. Tåget var helt smockfull och det var mycket folk så det lät åt alla håll!
Klackarna jag tog på mig började göra lite ont vid tårna efter 4 timmar skulle jag säga och när jag kom hem brände min fot! Det blev som ett litet brännsår men ändå inte. Jag hade rätt kul men det kunde ha varit roligare. Min kompis betalade 500 kr för att hoppa bungy jump och jag missade när hon hoppade så det var lite surt.
Vi splittrades efter någon timme och sedan träffades vi inte förrän vi gick till McDonald's. Jag var jättehungrig och ville inte äta där men alla stannade där och jag orkade inte gå någon annanstans så det fick bli lite donkanmat.


När vi gick senare mot juneporten såg vi den här grymma mannen


Medan han höll på och visade så klappade folk men inte med särskilt mycket entusiasm.
Precis då en smal och lång kille sprang fram på gatan och gjorde några volt! Han var riktigt grym och mot slutet efter kanske 4 volt gjorde han en buddelvolt och landade på fötter! Det var riktigt häftigt och då klappade alla självklart högre ;)
Den killen "snodde" showen så jag tyckte lite synd om gubben i bilden men det var grymt i alla fall.

Kvällen fortsatte och musiken sög. Det var folk överallt och det var kul så det blev ändå rätt lyckat tycker jag.




2009-05-31 @ 15:14:23 Permalink


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

tack. det är just de jag älskar med de halsbandet - att det är en sån där medlajong sen förr, eller de ser ut som det :)



men du, dina reklam-annonser ligger över texten, de tar för mycke fokus.. kolla koderna så att de ser bra ut ;) kram

2009-05-31 @ 15:43:24
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mkt:) dom är ifrån scorett minns inte v ad dom kostade 699 eller 799 har jag för mig:)



gud så fin du e gumman.:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:)

2009-05-31 @ 20:06:09
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: härligt :) jag har lagt till dig nu:) lägg till mej med:D

2009-05-31 @ 21:49:05
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback