Read it or leave it!

Min blogg - Don't like it? so leave it!
Det verkar som folk har inte förstått vad jag bloggar om!
I allmänt bloggar jag om mig själv, mitt liv och mode! Men när det gäller mode så självklart så är det ju vad JAG tycker om, vad JAG tycker är snyggt och därför är det MIN stil ni ser här! Jag lägger upp mina outfits för jag tycker om kläder, skor och smycken. Jag tycker om att passa plagg till andra och skapa ett mönster eller inget alls.
Ni som inte tycker om min blogg eller vad jag skriver här i, behöver då inte läsa den!! Så enkelt är det!
Jag visar vad jag äger för kläder, skor och smycken och ibland gör jag egna och säljer dem eller andra.
Det är väldigt tråkigt att läsa kommentarer på mode eller outfits bloggar där det står, "vad tråkig blogg du har! varför lägger du inte upp lite intressanta inlägg" eller liknande. Den här kommentaren har jag själv inte fått och hoppas på att inte heller få den men i MIN blogg skriver jag vad JAG vill!! Du som har problem med det skiter jag totalt i!
Dessutom handlar min blogg inte bara om mode och outfits. Jag skriver bl.a. om min vardag, mina vänner och familj, mina intressen och annat jag tycker om. Mina målningar, träning och självklart Israel =)!

Själv tycker jag om min blogg och det är det som är viktigt för mig! Om det är någon annan som inte gör det, så gör inte det! Men ni som tycker om min blogg och läser den dagligen, kan självklart ställa frågor och be om att jag ska skriva om något ämne men självklart behöver jag inte göra det, då jag inte vill =)





2009-05-26 @ 17:55:09 Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

Tyvärr så dog Edie :( Dom andra åkte på en bilresa till hennes son för att lämna hennes aska. Vi fick också se minnen med Edie som aldrig visats, typ :)

2009-05-26 @ 20:23:48
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback