Nu kom man hem -.-

Det blev inte som det var planerat - igen!
Istället för att komma hem efter jobbet vid halv sex blev det då tio!! Jag skulle ju byta mamma i en timme men när jag väl var där bad de mig att byta en annan som hade inte ens dykt upp! Chefen skulle tydligen fixa en som skulle byta honom men det gjorde han inte och när jag ringde killen var han i stan.
Eftersom jag mår fortfarande inte bra så hade jag jätteont i huvudet och hade lite lätt feber.. men jag skulle jobba!!
Så jag ringde honom och bad honom att komma i byta mig, trots allt var det ju hans pass. Han skulle då komma om en timme sa han. En timme hade gått och han kom inte så jag ringde upp honom igen men självklart ville han nu inte svara. Istället lämnade jag sms "måste veta när du kommer för mår inte bra!" och bara då kunde han svara..."om en timme är jag hemma".
Jaha, det sa han för en timme sen med så jag smsade tillbaka.
Jag väntade och efter den där timmen kom han inte igen. Vad tror ni jag fick göra då?!
JA, STÄNGA! Jag fick stanna och stänga affären och han kom inte då heller.

Nu är jag då äntligen hemma och är skit trött och har fortfarande ont i huvudet -.-
Självklart blir det nu inget plugg heller.



2009-05-13 @ 22:15:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback