Min egen lilla klädbutik!

Min klädbutik på nätet! - Miss Dina's Shop


Jag har öppnat en liten och gullig klädbutik på nätet. Jag vet inte riktigt hur det fungerar men jag ville ge det en chans så nu finns det lite fina kläder att köpa på den här hemsidan.
Från varje produkt som ni köper får jag ungefär 30-40 kr. Resten av pengarna går till Spreadshirt och lite till motiven, om det nu finns någon på plagget.
Kika gärna på kläderna! Och om ni vill så kan ni också öppna en liknande "affär". Jag tror inte man tjänar så mycket pengar på det men kanske ändå lite =)

MIN KLÄDBUTIK PÅ INTERNET!
Ha det bra!



2009-05-20 @ 23:50:28 Made by me - Smycken & such Permalink


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Tack så mkt! :D <3

2009-05-21 @ 10:00:16
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sV; Jaa, verkligen :D

Det är bara bra med mig med.

Ska vi lägga till varandra via blog lovin? :)

2009-05-21 @ 11:31:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback