Lördag och veckans blogg är...


Lördag och veckand blogg är...

Äntligen lördag och nu är det dags att presentera veckans blogg! Tack alla som har deltagit men det kan bara finnas en som blir Veckans Blogg!
Jag har fått kolla på alla som har deltagit och bestämt mig för en blogg jag fastnade lite mer för. Denna blogg heter......
Lillaskrollan av Malin Wallberg!



I Malins blogg hittar ni mycket fina fotografier som hon själv har fotograferat och jag tycker att hon är riktigt duktig!
Den här bilden har hon tagit och kolla vad fin den är!



visst är den fin? Tjejen i bilden är hennes kompis tror jag.
För att se bilden i full storlek gå in på hennes blogg!
Lillskrollan - Malin Wallbergs Blogg!




2009-05-23 @ 14:56:35 Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen oj, tack så jättemycket! ;D

Vad glad jag blir! Vet inte vad ska jag säga mer, mer än tack ännu en gång. =)

Ha det bra!<3

2009-05-23 @ 17:28:06
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: Malin

Har även tackat dig på min blogg! ;D

2009-05-23 @ 17:34:40
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback