Kvällens Outfit - Gårdagen

Kvällens Outfit - Gårdagen
Igår hade jag inte alls mycket tid till att byta om och skit eftersom jag var fast vid datorn. Det är inte bra! Numera fastnar jag för datorn jättemycket efter att jag började med bloggen. Jag tycker inte om det för att jag har svårt att slita mig bort för att göra annat som är viktigare.
Det blev bara tights, kjol, linne och över en oversized t-shirt och sedan blev det mina vita tygskor.




♥ Linne - JC
♥ Oversized t-shirt - Mammas gamla
♥ Kjol - Gina Tricot
♥ Tights - Israel
♥ Örhängen - Ur&Pen
♥ Armband - Röda Korset och Israel



2009-05-24 @ 12:17:48 Permalink


Kommentarer
Postat av: najnaah

hejsan, nu har jag gjort en liten tutorial på genomskinlig bakgrund på bilder:) Bara så du vet^^



Ha det fint!

2009-05-24 @ 12:19:56
URL: http://najnaah.com
Postat av: Sara

Snygg outfit :)

2009-05-25 @ 20:49:55
URL: http://saramarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback