Himla typiskt!! suck..

Inget som planerat - IGEN! suck..
Självklart när vi ska träffas så blir någon av oss sjuk eller så kan inte båda!
Idag är han sjuk och jag är frisk och förra gången var det tvärttom -.- Jag är så less på detta!
Så vi ska i alla fall inte sova ikväll men vi ska försöka träffas lite ändå och nu bryr jag mig inte om jag blir sjuk! Det ända som kommer störa mig då är att jag återigen inte kan vara med på badet på måndag - om jag nu blir sjuk - det betyder att min lärare kommer att bli sur IGEN och säga hur om och om igen "det är inte bra, inte bra, inte alls bra, nej!"

Men vi får se hur det bli sen framåt kvällen. Nu har jag då duschar och snart kommer bilderna och outfiten från igår =)






2009-05-16 @ 17:05:46 Permalink


Kommentarer
Postat av: Randy

Vilken cool header du har!

2009-05-16 @ 17:19:54
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback