Hemma men nu kallar kvällen

Utekvällar
Jag har kommit hem från min kompis och jag åt, duschade och tog det lungt. Nu ska jag snart ut iväg till de grabbarna och göra de sällskap hos Dennis. Igår kväll blev inte så lyckad som man hade hoppats men den blev helt okej.
Jag och en till kompis - den blonda tjejen som inte ville visa ansiktet på den bilden jag tyckte om hennes vita, luddiga mössa - gick mot sjön och träffade på vägen mina två andra kompisar och en till tjej. Vi gick mot sjön där det var fullt med folk som miglade, skrattade, söp och var allmänt högljuda. Själv blev det inget drickande vilket jag tyckte var bra för det var ändå inte tillräckligt kul. Dock var det lite roligt att se på andra som söp sig fulla som knappt kunde gå.
Jag var inte riktigt på suget igår efter jag har varit och jobbat sedan klockan 16.00 till 21.30!
Men kvällen som sagt var helt okej.

Nu ska jag iväg till de andra!
Ha det gött /D.



2009-05-01 @ 21:07:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback