God eftermiddag!

Äntligen lite slappt!
Nu har jag tid till att sätta mig vid datorn och uppdatera lite. Idag har matte provet gått väldigt bra! Jag var väldigt nära MVG och han har inte bedömt än vad för betyg vi ska få på våra prov. Nu är det bara nationella provet kvar i den här kursen.
Idag sista lektionen hade vi idrott då vi "dansade" med dansörer som kom från Stockholm och går i en danshögskola. De var förstås väldigt duktiga men det vi fick göra var mest att rulla runt på golvet och slänga oss ner om vi inte kröp :S
Det var inte riktigt det jag hade tänkt mig men imorgon ska jag kolla på deras föreställning under min första lektion så jag missar lite av svenskan och sedan kommer vi själva få dansa lite. Jag tror inte det kommer vara samma grejer, hoppas inte det i alla fall.
När vi fick hoppa, kröpa och rulla runt, blev jag jätteyr och kände nästan att jag ville spy men det gjorde jag inte, of course, jag har faktiskt aldrig spytt då jag inte har varit riktigt sjuk!
Efter idrottslektionen gick jag och tränade en timmes body pump i hälsoborgen innan jag kom hem.
Jag åt spagetti och köttfärssås sedan duschade jag och nu sitter jag vid datorn =)

Den här veckan har vi inte alls mycket som behöver göras i skolan så idag tänkte jag att läsa lite i min bok! Den är så spännande och jag tycker verkligen om berättelsen, hur författaren beskriver omgivningen, känslorna.. allt!

Så ja! äntligen har jag lite tid till andra saker =) Den här veckan som sagt är det bara nationella i spanska som jag behöver plugga till.
Puss!



2009-05-04 @ 18:44:40 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback