Gårdagens utekväll

Hos Dennis
Som jag sade igår så skulle jag vara med killarna med kvällen och så blev det. Simon hade fyllt år den dagen och jag hade inte hans nummer så jag kunde inte smsa honom och gratta honom. Istället sa jag det då jag träffade honom hemma hos Dennis. Kvällen blev lugn, lite kylig men det var ändå roligt. Jag tycker oftast att det är kul att umgås med grabbarna. Denna gången var även Dennis flickvän med, Amanda, och även en till tjej, Mathilda.
När jag kom dit satt de och drack men även rökte vattenpipa. Det luktade gott efter röken som hade tydligen smakat jordgubb. Killarna, Linus och David, satt och spelade gitarr och ibland spelade även Adde och Anton och vi andra satt och lyssnade och försökte sjunga till melodin samtidigt som de gjorde. Det var trevligt!
Lite senare gick in i huset och satte oss vid soffan och väntade på en film. På TV:n gick Matrix, andra filmen tror jag, så vi kollade på det eller så trodde jag att vi skulle göra det men det var omöjligt för killarna skrattade och pratade högt, fortsatt med musiken och fjantade sig utanför så det hördes!

Kvällen slutade för min del vid ett tiden då jag stack hem och även några av de andra men tre av killarna tog sin skatebord och åkte lite medan de följde mig halva vägen.
I säng var jag runt klockan 02.00 och idag på morgonen gick jag upp vid 09.00 eftersom jag skulle träna body pump som började vid kvart i tio.

Efter träningen duschade jag snabbt, åt och fixade mig och sedan cyklade iväg till tåget! Sen var jag i stan hela dagen =)

Lite bilder från igår ;)
Födelsedagsbarnet, Simon. Lite härlig bild ju!

Lite pipa och Adde som fjollar sig ;) Anton ser ju lite go ut där!

Rickard och Dennis.

Och sköna sånger som Linus är så duktig på att spela OCH sjunga ;)


Både David och Linus som spelar vilket lät väldigt bra!




2009-05-02 @ 19:03:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback