Gårdagens sminkning!

Lite tips ni kan få via min sminknig!
Jag har tagit lite bilder på sminket jag hade på mig igår. Det blev så många inlägg igår att jag ville inte ladda upp den här med.

Här ser ni:
   Steg 1. Jag började med lite ögonskugga, gråvit med lila nians


   Steg 2. Över tog jag eyeliner i vit/silver


   Steg 3. Sedan mera eyeliner men i svart och bara längs kanten, nära ögonfransarna
(här har jag ingen maskara, jag har så mörka och böjda ögonfransar)


   Steg 4. Som sist tar jag alltid maskara men oftast är det bättre att ta det först


Ser ni vad färgen i mitt öga ändras med ljuset?
Det var lite enkelt sminkning men jag hade ju på mig enkla kläder.
Jag ska nog visa min sminkning när jag ska på fest, tycker det är så fint då!
PUSS!



2009-05-12 @ 18:55:35 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback