Foki - en till av Sveriges största bloggar!



Foki har startat sin blogg för cirka år 2008 i November och redan nu är hennes blogg
en av Sveriges största bloggar. Enligt vk.se började hennes blogg få flera besökare efter att
bloggdrottningen Blondinbella länkade från hennes blogg till Fokis sida. Bara den här veckan
har bloggen fått över 68 000 läsare och siffran går uppåt.
Foki säger att det i hennes blogg skriver hon om sig själv och själv har hon svårt att skilja mellan
bloggens-foki och foki-själv.
- I bloggen är jag är helt mig själv, det är bäst för då skriver man bra, säger Foki.

I blogg.se topplista ligger Fokis blogg precis under Kenzas och ibland även över. Själv älskar jag hennes blogg
och det vet hon ;) Jag tycker om hennes söta bilder, hennes stil, outfiten och designen på bloggen.

- "tack så jättemkt för den fina komplimangen :) så himla kul att du uppskattar bloggen!
    Det betyder massor & super glad blir jag :) Kjam."




2009-05-17 @ 19:19:30 Permalink


Kommentarer
Postat av: Nikolina

hon ser ut som en manga figur :o

2009-05-17 @ 19:34:38
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: hanna

tack ! du också :) var med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg !

2009-05-17 @ 20:12:36
URL: http://hannoow.blogg.se/
Postat av: kennybennyhehe

testa stäng av musiken så blir din blogg mer trivsam :)



rätt jobbigt när man har egen musik på och så blir man tvungen att antingen stänga ner din blogg eller musiken :p heh3hhfunsd

fm

2009-05-17 @ 20:32:15
Postat av: DINA

Skall göras :)

2009-05-17 @ 20:36:43
Postat av: Foki

åh tack så mkt för att du skriver om mig på din blogg! :)



svar: jag blev veckans blogg på blogg.se & jag tjäna inga betydligt summan än :)



Ha det bra! ^^

2009-05-18 @ 16:06:52
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback