EU debatt i skolan

Börja dagen med EU debatt - Orkar inte!
Första lektionen har jag bara till klockan tio för sedan skall vi till aulan och lyssna på EU debatt. Vi ska få lyssna nr partierna presenterar sig och förklarar vad de arbetar med, vilket område osv. Lite annat kommer också men jag orkar verkligen inte idag!
Jag är lite intresserad av EU och de olika partierna men det är inget man orkar lyssna till så här dags.
Eftersom jag är med i LB-gruppen (lika behandlingsgruppen) ska vi ha möte efter lunchen fram till klockan ett och det betyder att jag kommer få lite fika ;) Yey! Nästa lektion börjar sedan vid ett och då blir det fysik!
Vår fysiklärare är samma lärare som vi har i matte och eftersom han är snäll och snabb i att rätta proven ska han ge oss dem tillbaka idag.

Eftersom det inte blev någon träning igår ska jag istället träna idag fast det blir nog ikväll!




2009-05-26 @ 09:29:06 Permalink


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: tack! :)

2009-05-26 @ 10:19:35
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback