Det bästa med Startblogg.se

Startblogg - En plats till alla bloggar!
Startblogg.se har nu en tävling där man kan vinna 500 kr på Kicks vilket är perfekt för jag behöver en ny parfym :)
Tävlingen går ut på att man ska skriva med egna ord om tjänsten Startblogg erbjuder och det borde väl inte vara så svårt eftersom det är mycket bra man kan göra då man har en blogg registrerad på deras sida.

Du som har blogg kan vara med och tävla! Lycka till =)      FÖR ATT VARA MED TRYCK HÄR!

Min insats till tävlingen!
Du som har en blogg och registrar den på Startblogg.se kan få vara med och tävla om massvis med roliga tävlingar.
Startblogg är en sida för alla bloggar som vill synas och få mer besökare till sina sidor. Du som är registrerad kan även tjäna pengar på din blogg och därför bidrar besökarna till. Pengar på bloggen kan man tjäna genom att via Startblogg.se bli medlem på sidor där du kan bli affiliate. Det du gör är att du lägger ut annonser i din sida (såsom jag gjorde) och när dina tittare klickar på anonnserna får du ett visst antal kronor per klick. Pengar kommer in till dig även när du värver dina vänner (i vissa anonnser) eller när någon av dina läsare köper något så kan du få en del av summan i procent. Alla anonnser har olika sätt att tjäna in pengar på och det skiljer från sida till sida.
Du kan även plinga din blogg via Startblogg.se vilket också ökar antalet av dina läsare. i sidan förklaras det även om hur man startar en blogg och hur man går till väga.
Bloggarna på Startblogg.se är kategoriserade efter boksatvsordningen så det är enkelt och lätt att hitta intressanta bloggar man vill läsa.


Det finns idag cirka 1320 bloggar registrerade på Startblogg.se - Registrera din blogg du med!!



Visst är det bra? =)

Puss /Dina.



2009-05-09 @ 15:42:42 Tjäna pengar på din blogg Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv, Hej! Att min sidomeny är kortare tillhörde mallen jag använde från början så det vet jag faktiskt inte.. Och till mina rubriker har jag lagt till en bild som bakgrund, så där rubrikerna är skriver du bara in url adressen till den bild du vill ha (på samma vis som header eller bakgrund)

2009-05-09 @ 15:48:12
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: tackar! tyvärr så är det inte jag som har gjort det.. :/

2009-05-09 @ 15:53:58
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback