Den härligaste kommentaren jag har fått! Take a look ;)

Härlig kommentar!
En tjej jag började prata med lite smått via bloggen läste min personliga "berättelse" om mig själv på min meny och skrev den här härliga kommentaren =)


HAHA! Den tyckte jag var riktigt rolig att läsa! Just Blondinbella... det har jag inte så svårt för att tänka mig ;)

För er som inte ser vad det står:
OJ!
Flyttade du till Sverige 2003?
Helt jävla otroligt!
Du skriver bättre än blondinbella :)

Oj oj oj oj. DET förstår jag inte-
Shit, du är grym! :D

Undrar ute bara jag skulle kunna göra mig förstådd efter 6 år om jag flyttade till Israel nu. Men
måste man så går det väl, antar jag.

Hennes bloggnamn är också lite rolig! Men hon menar med att hon inte tycker om räkor antar jag! Haha, allt utom räkor alltså.
- För att komma till hennes blogg, tyck HÄR!
2009-05-11 @ 21:19:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback