Dagens Outfit

Dagens Outfit
Idag blev det att hämta min cykel hos en kompis och sedan gå till en annan kompis. Jag tillbringade dagen där då vi gick ut och köpte glass och jag köpte även lassagne.
Imorgon blir det att åka till stan och leta efter sandaler, gladiator of course ;)

Men detta hade jag på mig idag.

♥ Jeansjacka - Mammas
♥ T-shirt - H&M
♥ Jeans LEE - Present
♥ Skor - Scorett
♥ Bikini (under) - Italien
♥ Väska - H&M


♥ Skor - Skopunkten (de vita)
Först skulle det bli de svarta skorna men jag ångrade mig - tänkte på att vi skulle ut och gå och jag var rädd att få skoskav.



2009-05-01 @ 21:18:43 Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

De svarta skorna från scorett var skitfina!

Hur gammal är du förresten? ;p haha fick ingen uppfattning alls

2009-05-05 @ 16:33:03
URL: http://sofiapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback