Dagens Outfit!


Idag var det tyvärr inte särskilt fint väder. Jag hade ju hoppats på mycket bättre än så men det blir fint igen till helgen så det är perfekt! På lördag jobbar jag tyvärr till 14.00 men sedan ska jag till stan en sväng. Jag glömde bort att jag skulle jobba så jag sa till min kompis att vi skulle åka in till stan för att gå på marknaden men nu får vi väl ta det efter klockan 15.00 och jag vet inte hur länge det är "öppet". Jag hade tänkt att köpa ett par sandaler från din sko - om de passa - och några armband samt hårband från Gina.

Detta hade jag på mig idag =)

♥ Linne - Israel, 30 kr ;)
♥ Svart tröja över - H&M
♥ Tights - Gina Tricot


♥ Armband - Israel, 20 kr ;)
♥ Örhängen - Israel, 20 kr!

Fram mot sommaren kommer ni kunna sådant på min blogg :D




2009-05-27 @ 20:47:36 Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

SV; Jo det är sant! Ja, tyckt det var lite roligt att se Mikes min när "vad hon nu heter" sa så, och jag hoppa också att Susane och Mike blir tillsammans igen :D DOm är typ det perfekta paret :)

2009-05-27 @ 21:41:17
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Josefina

Ja tur att ni hade de :) de är ju mycket roligare att gå me någon som man känner & inte när man lottar då man kan få gå med vem som helst. nej de hade inte varit kul.

Åh, tackar,tackar :D

2009-05-27 @ 21:42:18
URL: http://josefinaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

SV; Ja precis. Orson är ju helt knäpp som snor saker hela tiden :S Hoppas att dom skiljer sig :)

2009-05-27 @ 22:09:07
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback