Dagens Outfit

Dagens Outfit - Till Stan
Jag tänkte att jag kunde ha på mig korta kläder idag eftersom det var rätt varmt ute vilket jag gjorde men så fort jag var utanför huset kändes det obehagligt. Det var inte kallt eller något sådant utan byxorna kändes FÖR korta men jag hade inte tid att byta om eftersom tåget skulle åka om 5 min. Självklart när jag väl var på tåget så fick vi vänta i 20 skit minuter tills en buss från Värnamo skulle komma -.-
Jag tog med mig i väskan två par leggings. En i hudfärg och en i svart. Jag tänkte ta på mig den i hudfärg för att inte jag skulle frysa men när vi var i stan och kände att folk tittade på mina ben och i allmänhet på mina kläder ville jag istället ta på mig de svarta leggingsen.

Från början såg det ut så här i alla fall:
ÄR DET VERKLIGEN SÅ KORT?!


Byxorna är inte särskilt korta egentligen men tröjan döljer det mesta av dem
och därför ser de så korta ut och dessutom är hela jag rätt kort!
♥ Jeansjacka - Castro, Israel
♥ Tröja - Israel
♥ Jeansshorts LEE - present
♥ Skor - Skopunkten



♥ Örhänge - Israel   
♥ Armband - Första och andra (från vänster) tillverkade jag själv
                  - Andra (svarta) fick i present
                  - Sista (blåa med detaljer) från Kina




2009-05-02 @ 19:26:40 Permalink


Kommentarer
Postat av: niki

fin topp :)

2009-05-03 @ 20:31:39
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback