090507

Torsdag
Klockan kvart över åtta var jag i folketshus och gjorde nationella prov i engelska båda reading och listening. Jag blev färdig vid med båda två vid halv elva så jag stack hem och käkade lunch medan jag tog det lite lungt.
Jag cyklade till skolan sedan lite innan min nästa lektion började och nu sitter jag och ska strax börja plugga till spanskan. Jag trodde jag skulle börja plugga till det redan igår men det blev inte av så idag har jag rätt mycket att gå igenom.
Jag har riktigt ont i halsen idag och är liiite förskyld men det ska inte stoppa mig för att träna idag en timmes body pump =) Tycker verkligen om det passt. Kul och skönt! Passet är om en timme och en kvart så jag hinner göra lite nu innan och sedan när jag kommer hem igen och har duschat och ätit skall jag fortsätta med spanskan.

Snart tycker jag det är dags att äntligen ändra desingen på min blogg men jag verkar aldrig ha tid! Jag sitter med annat på Internet eller på bloggen och på helgerna blir det mycket annat än så.
Jag ska till exempel jobba nu på lördag och stänga affären och det är gött eftersom jag behöver lite pengar nu innan jag ska åka till Israel.
Jag har redan en beställning jag ska genomföra medan jag är där eller jag har förresten lite fler =)
Pusss!



2009-05-07 @ 16:52:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: Samira

Hej Dina! Jag gjorde min header i Photohop, man gör det som en gif-fil. Lite svårt att förklara :) tack, hur hittade du till min blogg? :*

2009-05-07 @ 19:42:01
URL: http://heroinesamira.blogg.se/
Postat av: Samira

Ja gumman, det är bara bra med mej :) sjdå? puss

2009-05-07 @ 21:05:19
URL: http://heroinesamira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback