Träning!

Idag spenderade min dag helt och håller åt träning!
Jag kom hem från skolan vid 4 och strax efter det var jag i hälsoborgen och tränade styrka i en timma. När den timman var över, bokade jag mig in på ett Body Pump pass med Philippa som instruktör!
Det var trevligt, tungt och jobbigt och lite svettigt ;) men det kändes verkligen skönt. Det passet varade också en timme så när det var övar var jag riktigt slut i armarna och benen.

När jag kom hem klockan 20.00 tyckte mamma att jag hade varit borta för länge för att ha tränat så hon tyckte jag körde för hårt. Jag tänkte ju ta ett pass imorgon med :)
Tycker det är riktigt kul att träna!

Imorgon blir det lite core express på drygt 30 min. Det sitter inte fel ;D



Eller den kanske ;D

2009-03-31 @ 22:42:46 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback