Söta gamla bilder!

Hittade några söta om inte roliga bilder på min dator. Vissa är 4 år gamla och andra lite lite nyare än så.
Detta måste jag bara visa =D

Jag och Bella för drygt 4 år sedan.


Bara kolla på mig :) och även Adde (i mössan)


Och vad sjutton ser det ut som att jag gör där?! XD
Antons hopp var lite häftig dock.



Vattenälskare och inget annat (:


Jesper var lite goo där ;D


Riktigt nice Göran ;) och Adde som är i mitten. Dennis till vänster.


Steker i solen men fryser ihjäl!


Lite gos med Mathias (min styvpappa)


När jag skulle på Sigges för första eller andra gången. Jag till vänster.




Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu! Gick och la mig så sent igår så måste ta igen lite nu!
Godnatt på er! /D.
2009-03-30 @ 22:19:53 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback