Skvaller, kändisvärlden!

Skvaller i kändisvärlden
Idag som sagt satt jag läste lite skvaller om kändisvärlden. Jag hittade då en artikel om Brad Pitt och Angelina Jolie, där det stod att skilsmässopappren är nu påskrivna. Say what?! Var inte de lyckliga nyss? med 6 barn t.o.m.
Jag fattar nada! Egentligen är det inte så viktigt men ändå lite intressant. Någon som vet något?

Senare läste jag en till artikel där det stod om hur Tom Cruise tvingas sin fru Katie Holmes att banta med hjälp av farliga bantningsmedel. I så fall, vad sjutton är han för make?!
Bilderna på henne såg verkligen inte trevliga ut och var svåra att hitta på nätet men det var också bara lite intressant.

/D.



2009-03-12 @ 21:59:06 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback