Säljning av smycken för högst 17:-

 Nu är det dags att ladda upp bilderna på mina smycken som nu går att köpa. Dessa har jag inte använt (vissa bara en gång) och några har jag även tillverkat själv. Det kommer komma mera framöver, troligen efter jag kommer hem från Israel.
Här har ni dem:
     - För att köpa lägger ni in en kommentar med namnet, mail-adress och vad ni vill ha.
     - Ringar, 8 kr/st.
     - Örhängen, 10 kr/st.
     - Halsband 17 kr.

Och frakt på 20 kr om man nu inte bor nära. Har ni några frågor kan ni skriva dessa genom en kommentar.
Vid intresse skriver ni er emailadress med så skickar jag lite information och då ska jag även få er adress.

Ringar:

En fin plastring med olika blåa nyanser med blå/vita sträck på.
Storlek 16 (till smala fingrar).
Finns även i rosa och vitt.

 

Söt glittrig rosa plastring. Storlek 17-18.
(Finns bara denna färg)

 

Örhängen:

Blåa örhängen med blåa stenar på. Fina till sommaren :)
6 cm.




Blå/gröna örhängen med en blå cirkel och över den en grön.
4,5 cm.



Fina "D" örhängen med vita stenar på
(kanske för ett namn som börjar på D men funkar annars också).
3-4 cm.




Häftiga röda "stjärn-" örhängen som sitter nära örat.
(Dessa är använda endast 1 gång!)
4,5 cm.

 


Söta rosa PUSSMUNN-örhängen
(Använda endast en gång)
2,5 cm.
(SÅLDA!)



Färgglada och söta örhängen, tillverkade av mig!
4 cm.




Gröna örhängen med en knottrig, grön kula och är också tillverkade BY ME :)



Söta dragkedje-örhängen i rosa (finns bara i den färgen)
2 cm.
(SÅLDA!)
 


Två-rutiga-örhängen, vita och glittriga!
6 cm.
(SÅLDA)



Fina silvriga örhängen med 5 olika ringar i olika storlekar.
5 cm.

 


Röda,godisliknande örhängen som finns även i guld/brunt
5 cm.

 


Smile-örhängen med härliga färger (den rosa räknas inte för det är inget par)
Finns i orange/rött, orange, blå och 2 gula par. Varje par kostar 5 kr.

(ALLA PAR ÄR SÅLDA FÖRUTOM ETT GULT PAR)

ETT GULT PAR ÄR KVAR !



Guldiga fjärilar med vita stenar.
2 cm.
(SÅLD!)



Små stjärnor som sitter nära örat och en kedja som går upp till
 en ring som sitter lägnst upp vid örat.
4,5 cm


Armband och örhängen

Färgglada armband, 4 st.
15 kr för alla fyra.
 


Lång, grön halsband som går att ha på olika sätt.
75 cm.
 


FÖRST TILL KVARN!


LYCKA TIIL EVERYBODY!
2009-03-26 @ 21:13:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: benne

jag tar dom vita plattorna å kanske en smilis:)<3 får se när jag hämtar dom:P

2009-03-26 @ 22:11:15
Postat av: Julia

fina saker :D

2009-03-26 @ 23:17:15
URL: http://elinochjulias.blogg.se/
Postat av: tessi

Jag tar de smilisarna du har kvar och vill sälja (A) <3

2009-03-28 @ 01:46:29
Postat av: SVAR till tessi.

Det går bra, bara du säger vilken färg. Det första paret till vänster är redan köpta så nu finns det 2 gula par, 1 par i oranget, och 1 i blått. Sedan även en ensam rosa :)



PUSS! <3

2009-03-28 @ 12:07:02
Postat av: Sara

jag skulle vilja köpa dessa två! Kan dem skickas till Finland? För hur mycket, alltihop?



Söta rosa PUSSMUNN-örhängen

Söta dragkedje-örhängen i rosa

2009-03-29 @ 11:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback