Packningsdag!

Idag som sagt packade jag lite mer i rummet och hittade gamla saker som jag har glömt att jag hade. Dessa var lite roliga att se igen.

Min gamla nalle :)


En bok med massvis med låtar som vi sjöng när jag gick i 4an,
det är då på hebreiska.


Dagis bilden :)


Lite andra bilder från dagis


Målning jag gjorde 98, så kanske jag hade en aning om att vi skulle flytta till Sverige,
gult, blått och även lila men ändå lik flaggan ;)


Fluffig, rosa hjärtkudde jag hade under sängen i en kartong. Fick den när jag fyllde 9 tror jag.


Började packa ner smycken men såg sedan ut så här...


men det var inte allt. Slängde en hel del med.


När jag hade rensat såg jag en del smycken som jag glömde att jag hade
som nitarmbandet till exempel och även DINA-armbandet.

Efter jag hade packat ner städade jag lite mer och pluggade gjorde jag aldrig -.-
men det skiter jag i att göra nu med för jag ska till Adde en sväng.
Ikväll blir det inget mer skrivande och inget mer städande.

Ha en bra kväll! /D.
2009-03-14 @ 20:12:34 Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

Trevlig blogg! gullig liten nalle du har,, ja det är alltid kul att hitta gamla bilder o grejer man har glömt bort.

Ha en trevlig söndag.

2009-03-15 @ 13:03:38
URL: http://www.majajoy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback