Nu även pins för 5-10 kr!

Förr tyckte jag verkligen om pins, då jag hade dem överallt! på mina kläder, skor, kepsar och väskor.
Numera tycker jag inte om pins så mycket och därför har jag bestämt mig för att slänga eller skänka bort dem. Innan det ska göras ska jag ge det ett försök och försöka sälja även dessa:

FÖR 5 KR:

Cowgirl, 2,5 cm       Angel, 2,5 cm       Snobben, 2,5 cm      
i diameter               i diameter               i diameter  

   

Betty Boop, 2,5 cm       Pucca, 2,5 cm         Rosa 69, 2,5 cm  
i diameter                i diameter                   i diameter

  

Love pins, 2,5 cm            Betty Boop, 2,5 cm
i diameter                        i diameter

 


FÖR 10 KR:

Vad det nu heter?         Rolling Stones               Söta fötter
3 cm i diameter          2,5 cm i diameter         2,5 cm i diameter

   

The Used - HeartCore        Jing Jang               Peace-märket
3 cm i diameter            2,5 cm i diameter        2,5 cm i diameter

      

Keep On Rocking       Pissed off                Green Day
In The Free World         Smilie                      2,5 cm
5,5 cm i diameter    4,5 cm i diameter       i diameter
    

Blink 182                    ---->         Så ni ser tydligare
2,5 cm i diameter

                          

Blink 182                         ---->  Så ni ser tydligare
2,5 cm i diameter
           

 Blink 182               ---->  Så ni ser tydligare
 4,2 cm i diameter

            

Red Hot Chili Peppers           ---->  Så ni ser tydligare
2,5 cm i diameter
             

Sum 41                                  
2,5 cm i diameter


System OF A Down              ---->  Så ni ser tydligare
2,5 cm i diameter
                   


♥ Vid intresse gör man en kommentar där man skriver sitt namn, email-adress
    då jag kontaktar dig och skickar information.
♥ Man skriver även vad är det man vill ha! FÖRST TILL KVARN, det är det som gäller!!
♥ Frakt tillkommer på 20kr.
2009-03-28 @ 00:30:02 Till SALU Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback