Hem från stan!

Godkväll! Kom hem från stan för en stund sen
Hittade det jag hade letat efter men fanns inte i rätt storlek tyvärr och finns inte heller på hemsidan längre, ginatricot.se.
Istället blev det en somrig, fin tunika som kostade 199:- och ett halsband från ur&pen REA, 30:-. Köpte även hårfärg som är lite rödaktig men inte särskilt mycket dock.
Jag åkte in med Jonna och hon köpte inte heller så mycket, blev två tröjor och lite smink :)
I övrigt hade vi rätt kul tror jag, speciellt på tåget hem. Träffade en kompis som jag träffade för första gången för drygt en halvår sedan. Jens heter han och bor i Gislaved och är 91a. Men Jonna och jag berättade lite roliga historier och diskuterade lite olämpliga saker att snacka om just på tåget. Tillslut insåg vi att Jens hörde lite mer än vad han borde ha hört men vi skrattade åt det istället :)
Imorgon kommer det bilder på det jag hade handlat, kan vara lite kul att se kanske.

Ikväll ska jag till pojkvännen och titta på film.
Istället för att visa tröjan och halsbandet jag köpte idag, blir det kanske lite annat intressant ;)

Pussar! D.


2009-03-07 @ 21:00:26 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback