Ett års fri träning!

Träning är rolig men speciellt när det är gratis!
Eftersom jag har inte ens varit på hultsfredfestivalen kändes det lite dumt att skriva det där inlägget. Jag tyckte Kenzas tävling lät så spännande! Vill ni vara med och tävla om 3 biljetter till festivalen gå in här!
Idag har jag inte bloggat alls men det kommer bli mer nu framåt! Varit så seg. MEN...
Idag fick jag ett samtal runt fem tiden då Jens ringde mig från Hälsoborgen och meddelade mig om att jag hade vunnit ett års fri träning på Hälsoborgen när jag hade varit med och tävlat för någon helg sedan.
De hade öppet hus och man fick komma och träna när man ville och hur man ville och även hade en chans om att vara med och tävla om ett års fri träning. Jag och min kompis Therese Olsson (hennes blogg) tränade två pass bara. Ena på lördagen och det var Yoga och den andra på söndagen, Core. Båda två var mycket roliga och efter passen fick vi skriva upp våra namn för att vi har varit med.

Någon vecka senare ringer de upp och berättar om att jag har vunnit! WOHO! Nu blev det inget simnings kort visst, för det hinner jag inte med om jag ska träna där. Dock älskar jag att simma. Simmade i 2-3 år förut och även dansade men sedan jag började gymnasiet har jag inte haft tid vilket beror på skolan, mig själv och jobbet.

Seriöst! Vad är bättre? att vara FÖR vältränad eller att vara FÖR smal?
Your opinions please! :)


2009-03-11 @ 01:25:39 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback