Begravning.

Jag skriver detta idag för jag vet inte hur länge vi ska vara borta imon.
Vi ska åka i drygt 1,5 timme för att gå på en begravning. Jag vill inte nämna för mycket för det finns inte så mycket att säga. Men jag vet i alla fall inte när vi är hemma så nästa inlägg kanske blir rätt sen.
Jag som är fortfarande sjuk och har svårt att andas ska åka med tusen näsdukar och en helt ny nässpray -.-
Det kommer låta hemskt mycket i kyrkan om jag snyter mig för jag är verkligen så täppt i näsan! fy! Tycker sånt är pinsamt. Men hoppas det går bra i alla fall.
Personen som har dött är en släkting and thats all i have to say. Thanks for understanding.

Hemskt vad många har dött det senaste..
4 i släkten och 1 vän. But that's life.

Det som kan vara bra att tänka eller som kan hjälpa en att, cheer up a bit om det som händer en själv är att det är alltid, varje dag, varje timme och varje minut,
♥ Personer som föds
♥ Personer som gifter sig
♥ Personer som visar sin kärlek till sin partner
♥ Personer som lyckas med sina drömjobb
♥ Personer som vinner lycka


Men.. även andra personer som dör runt om i världen. Så detta händer inte bara nära oss utan alla individer på jorden.
Om det nu inte finns människor på andra planeter :)

Goodnight everybody!
Kram D.



2009-03-11 @ 23:07:36 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback