Äntligen Fredag!

Första dagen under gymnasietiden som vi fick sovmorgon, men inte jag! -.-

Idag vaknade jag som vanligt klockan 6.50 och var redan iväg vid 7.50. Jag cyklade till vårdcentralen eftersm jag skulle gå till sjukgymnasten men så fort jag kom fram och gick till receptionen sade de att jag hade ingen tid idag utan den 13e. JA! Då orkade jag inte cykla hem igen så jag åkte till skolan, satt där och gjorde ett arbete fram till klockan 9.15! Vid 9.20 kom resten av min klass för de hade sovmorgon eftersom vår första lektion skulle vara en föreläsning om träning och hälsa. Hela förmiddagen hade vi en idrottsdag, en halvdag alltså så efter föreläsningen cyklade vi till idrottshallen för att dansa Line-Dance. Kan inte säga att det inte var trevligt men kan inte heller påstå att det var roligt!

Nu är jag hemma kl 16.05 och ska snart börja läsa lite på mina läxor, fy vilken fredag! Undrar vad man ska hitta på ikväll då? Så det blir lite av en rolig fredag iaf.
God mat blir det definitivt :)

Som man säger, Seize the Day ...            CARPE DIEM!

Ha en trevlig fredag allihoppa!
D.


2009-03-06 @ 16:12:29 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback