090325 - Smycke försäljning

Onsdag förmiddag är jag i skolan och har psykologi lektion. Jag ska fördjupa mig i evolutionspsykoligi och ska berätta om människan utveckling och tänkandet genom tiderna.
Efter den här lektionen ska jag hem och äntligen färga håret - det hårfärgen jag köpte för ett tag sedan.
Lite senare på eftermiddagen ska jag till häsloborgen och träna en timme, vilket jag gjorde igår också.
Nu har jag även plockat och fixat i mitt nya rum och bestämde mig för att slänga gamla smycken och sälja dessa som jag aldrig har använt. Därför kommer det upp lite senare idag lite saker som man kan köpa om man nu vill och det kommer inte kosta mer än 10 kr/paret.

Än så länge får ni ha en bra dag!
Arrivederci /D.
2009-03-25 @ 09:45:05 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback