090318

Onsdag!
Idag vaknade jag som vanligt runt sjutiden, klädde på mig som vanligt och käkade vid samma tid. Solen skiner på mig när jag sitter vid matbordet, vilket ger en skön sommarkänsla! Jag blev klar, gick ut och började cykla. I solen var det riktigt skönt, varmt och gott men så fort jag kom till skuggan kände jag kylan och vinden. Okej, inte riktigt sommar än.. men snart! Så snart som att redan den 29e mars börjar sommartiden! YES!!

Idag hade jag bara en lektion, psykologi. Jag sitter där i datorsalen och skriver mitt arbete men då märker jag att jag inte kommer någonstans! Då raderade jag en halvsida skrivet arbete om "könsroller - miljö eller arv?" och började istället skriva om "Evolutionpsykologi" vilket var lite mer intressant. Det tog mig nästan halva lektionen till att hitta vad jag skulle skriva om innan jag kunde bästa mig för evolutionpsykologi så jag hann inte skriva mycket.

Efter skolan cyklade jag iväg till banken och skaffade kod till mitt nya bankkort. Strax efter det var jag hemma.
Nu sitter jag och skriver lite på kemin och ska strax börja läsa till biologin som är om två dagar.
Äntligen lite tid!

Have a nice day! /D.
2009-03-18 @ 13:57:16 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback