090314 & pojkvännen

Godmorgon! Inte riktigt morgon längre.
Vaknade klockan 10.15 då jag gick och la mig runt halv två så trött är jag. Jag håller på med rummet lite nu och slänger gamla saker och resten packar jag ner i lådor. Det är roligt att titta igenom allt man äger då man hittar saker man har glömt man hade. Massvis med saker jag glömde jag hade som jag skrev datum på, de är 10-11 år gamla. Kul att se hur man målade när man gick  på dagis :) Även annat roligt hittade jag. Lite roliga bilder kommer upp lite senare. Jag hade tänkt idag att packa lite och plugga. Igår eftersom jag var med släkten så kunde jag inte träffa mina vänner eller pojkvännen. Och pojkvännen har jag inte träffat på en vecka eller mer. Det börjar kännas konstigt att vi träffas så sällan när man bor endast 3 min ifrån varandra. Eftersom jag pratar om min pojkvän men inte säger vad han heter så kan läsarna inte heller veta hur han ser ut så därför tänkte jag visa lite bilder. När han har sett bilderna kanske han ber mig att ta bort dem men jag tror det går bra.





Med mina grymma solbrillor ;)


Riktigt gammal bild.


Snyggingen med bonde-bränna ;)




2009-03-14 @ 12:42:37 Permalink


Kommentarer
Postat av: Titti

Eeee!

MUMS!!! Fast jag gillar brossan bättre!

Hehe ja ni har inte ju inte trffas på en hel vecak

Jag har inte träffat Fidde pidde på snart tre månader. :(

jag säger bara lyckost daj dina bor tre minuter från adde ;)

ta hand om dig gullunge

TT

2009-03-21 @ 22:11:03
URL: http://ttforlife.blogg.se/
Postat av: DINA

HAHHA tur att du gillar brorsan bättre annars hade det varit sjukt ;) PUSS!

2009-07-21 @ 14:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback