090306

Fredag Kväll!
Jag har bestämt mig för att stanna hemma idag och mysa lite. Det blir att sitta framför datorn, kolla lite på tv och sedan film, försöka plugga lite och kanske om jag orkar med lite smärta, även vaxa benen (:
Jag brukar använda epilator vilket är mycket bra eftersom det drar hårståna med hårsäcken så att de växer mycket tunnare och även färre.
Jag tipsar att använda en sådan om man vill undvika kraftig hårväxt som man kan få på benen vid rakning.
Det som kan vara svårt är att epilera benen när man har rakat benen förr därför kan det vara bra att börja först med vaxning för att skippa lite smärta ;) Dock är det inte så farligt.


Lite Design
Idag har jag även designat bloggen lite, kan inte så mycket om sådant därför tog jag hjälp av en annan blogg men dessa sidor var mycket bra att använda om man vill ha fina fonter eller fin bakgrund.
http://www.desktopexchange.com/gallery/Widescreen-Wallpaper och http://www.dafont.com/

Här är några fina fonter som jag har laddat ner som ni kan ha användning av:
     - Caribbean Treasure
     - Black Oak
     - Miama
     - Times And Times Again
     - Woodcut


2009-03-06 @ 20:40:51 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback