Nu blir det uppdatering ;)

Uppdatering!
Jag har skitit i bloggen igår för jag orkade inte ha annonsmenyn så som den är och jag kunde inte heller fixa den så nu väntar jag på hjälp. Snart kommer hjälpen!
Igår gick min biologiprov bättre än förväntat och jag hoppas på toppbetyg :) På kvällen var jag med Adde och idag fick jag gå upp vid 11 för att hinna med tåget som gick strax efter halv ett.
I stan tillbringade jag min dag med min kompis Therese och jag slösade drygt 400 kr på 5 prylar plus mat så det blev bra. Snart kommer ni få se vad jag köpte samt min outfit. Jag ska strax duscha och sedan berätta vem som blev veckans blogg ;) Det blir bra!

Snart kommer det mer så stanna kvar ;)



2009-06-06 @ 19:59:00 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback