Kvällens Outfit!

Kvällens Outfit!
Det är verkligen tillräckligt varmt här för att man inte ska behöva ha på sig något mer än kort men eftersom det fanns luftkonditionering så skulle jag frysa med bara kortärmat så jag tog med mig något lite varmare eller svalare kanske jag kan säga.







Japp här kan man verkligen se att jag har bränt mig idag :(
Tryck på bilderna för att se bättre.

♥ Jeansjacka - Gina Tricot
♥ Linne - Israel (Finns att köpa - kolla i kategori "till SALU")
♥ Jeans-tights - Israel (Finns att köpa - kolla i kategori "till SALU")
♥ Skor - Israel
♥ Halsband - Israel (Finns att köpa - kolla i kategori "till SALU")
♥ Armband - Israel (Finns att köpa - kolla i kategori "till SALU")
♥ Ring - Israel (Finns att köpa - kolla i kategori "till SALU")
2009-06-19 @ 20:56:58 Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

cool tröja :)

2009-06-21 @ 18:41:19
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback