Hemma från jobbet och kolla vad gott!

Hemma från jobbet och kolla var gott!
Idag ska jag försöka att inte gå och lägga mig så sent :) På jobbet gick det bra, det var hur mycket folk som helst dock och det blev lite stressigt men annars gick det rätt bra. Nu har jag inga läxor eller prov jag behöver öva till så nu kan jag bara ta det lungt efter jag kommer hem från skolan eller till exempel nu när jag kommer hem från jobbet. Så skönt att relaxa!
Eftersom jag började vid halv fem och var framme redan vid sjugo över så hann jag gå och ta något att dricka i fika rummet. Ibland är det godsaker som man får ta när man har raster men denna gången såg jag detta:

Brända bullar som kom ut från ugnen fick stå i personalrummet! Jag hade precis ätit lunch efter idrotten då jag kom hem innan jag cyklade iväg till jobbet så jag var inte det minsta sugen på detta!
Speciellt inte brända XD Det var väl lite andra kakor också men jag åt ingenting utan drack ett glas vatten innan jag steg in i affären.


Ser de goda ut eller? Själv tycker jag inte om så himla brända bullar ;) Är de lite brända kan jag tycka det är rätt gott men inte så mkt, haha!




2009-06-08 @ 21:16:53 Permalink


Kommentarer
Postat av: jess

sv; tack så mycket! :D



Åhh bullar som är så gott! :) fast inte brända kanske ;D

2009-06-08 @ 22:05:04
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback