Dagens Outfit!


Mina nya tights ville jag ha på mig idag och jag är glad att jag hade dem =) De är så sköna och jag tycker de är supersygga! Det var kul att höra så många idag som sade hur mycket de tyckte om dem eller hur snygga de var. Tack så mycket säger jag då lite generat och smeker mitt lår på de mjuka och lena tightsen. Sen är jag så stolt att berätta att de kostade bara 199 kr! Så himla bra ju =)
Till slut, precis innan jag skulle åka till skolan, tog jag av mig det leopardmönstrade linnet som ni ser på bilden. Istället tog jag mitt svarta linne från H&M. Jag tyckte inte det passade med leopardmöstrat när tightsen har själva liknande mönster. Det blir liksom mönster på mönster och det tycker inte är så jättesnyggt dock så passar det till vissa plagg :)


♥ Tunika - Israel
♥ Linne - JC (på bilden)
♥ Skärp - Israel
♥ Tights - JC
♥ Armband - Israel (kommer kunna köpas på bloggen)
♥ Örhängen - Israel


2009-06-08 @ 21:34:31 Permalink


Kommentarer
Postat av: Little

Åh..vad häftiga tightsen såg ut. ska kolla efter sånna:)

2009-06-09 @ 20:02:13
URL: http://littlelejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback