Bilder från igår

Bilder från igår
Det blev en rätt rolig kväll måste jag säga! Först gick jag med Jonna till Julia och träffade några vänner. Vi var där i några timmar innan vi gick till Adde som hade fest. Från början skulle det bara ha blivit fest för hans klass men sedan när en av killarnas tjej kom så tyckte jag att jag också kunde komma och då tog jag med mig hela gänget som var hos Julia.
Det var tur för annars hade det inte blivit lika kul ;)
Efter någon timme kom det ännu mer folk och det var ännu roligare.

Lite bilder från igår då vi var hos Julia, tyvärr tog jag inte några bilder då vi var hos Adde.




Det blev inte mer bilder än så =(
2009-06-12 @ 16:48:48 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback