Massor med Outfits


Här är några outfits från de senaste två dagarna. Nu det senaste har det blivit väldigt lite av Dagens Outfit eftersom jag jobbar så att det blir mest på helgerna jag går ut och jag kan tyvärr inte kalla min pyjamas för Dagens Outfit ;)

Outfit nr 1

Den här outfiten hade jag på mig i fredags då jag gick på den där festen som jag inte tyckte var säskilt rolig. Som ni ser på pilen så bytte jag tröja. Jag orkade inte ha två linnen plus en väst så jag tog bara en enkel topp istället.
Mina nya armband som ni ser och peacearmbandet med =)

Outfit nr 2

Den här outfiten hade jag på mig igår under dagen då vi firade min lillebrors födelsedag. Det var första gången jag använde mina nya fjäderörhängen från Israel.

Outfit nr 3

Och den här outfiten hade jag på mig igår på logen.
Jag glömde ta en närbild på mina örhängen men det syns ändå lite på bilden =)

Jag hade luggen uppsatt och när jag kom hem och tog ner den lämnade sprayen fin volym efter sig. Mitt hår var äcklig och kladdig eftersom jag fick massa öl i håret för spray hade jag bara i luggen men ändå kunde jag leka med håret hur jag ville när jag kom hem bara för att det var så äckligt XD Så ja.. jag tyckte en bulle skulle passa bra medan jag tvättade bort sminket =)

Ni ser ju hur äckligt det ser ut och hur ful bullen blev! Jag sket verkligen i håret, jag ville bara tvätta bort allt skit ;)
Jag tyckte höjden på bullen blev fin dock. Jag tycker det är snyggt att ha den högt upp vilket jag vanligtvis inte kan göra för längden på mitt hår gör håret så tungt. Gissa vad jag ska göra snart, efter mamma har fixat den röda henna färgen, jag ska klippa mig och lite kortare. Det blir alltså inte bara topparna ;)
2009-07-26 @ 23:32:00 Permalink


Kommentarer
Postat av: Made By robiN

sv. tackar tackar :) köper det mesta på tradera men även på olika smyckes butiker på nätet. sök på google så hittar du säkert en massa :)

kram

2009-07-27 @ 09:21:08
URL: http://madebyrobin.blogg.se/
Postat av: Gurkiss

Kikar tillbaka :)



Kul att du skrev när du var inom min sida :)



Snygg sida du har :)



ha de gott

// Gurkiss

2009-07-27 @ 09:26:30
URL: http://gurkiss.com/wp
Postat av: Johanna

Snygg uppsättning!

2009-07-27 @ 11:53:26
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Måste säga att outfit nummer ett var sjuukt snygg! Och tack för kommentaren i min blogg! :)

2009-07-29 @ 01:03:17
URL: http://stringoflammingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback