Uppdatering!

Uppdatering!
Nu var det en och en halv dag sedan jag uppdaterade bloggen. Igår jobbade jag hela dagen och när jag kom hem duschade jag snabbt och började göra i ordning för inför festen som var igår kväll. Först blev det då lite förfest och därför var det att jag skyndade mig. Det blev en rolig kväll men... vissa saker kunde ha gått bättre -.-
I sängen var jag vid halv tre och idag på morgonen gick jag upp vid halv åtta eftersom jag skulle jobba idag med. Så inatt blev det inte så mycket sömn och nu är jag jättetrött och utmattad!

Ikväll skulle jag på en till fest men det orkar jag nog inte. Det kanske jag hade gjort om jag hade sovit lite nu under dagen men det orkar jag inte heller så jag föredrar att stanna hemma och mysa framför en film =)
Imorgon som tur är jag ledig så jag kan sova länge imorgon!

Lite bilder från igår efter jobbet - den enda dagen då det var fint, självklart så jobbade jag, haha!..


Tur att vi hade glass hemma. Både twister och pärsonsplit så jag hade lite att välja på =)!

2009-07-18 @ 17:06:49 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback