Uppdatering

Uppdatering
Hela helgen har jag varit i kibbutzen. Det var 6 år sedan jag lämnade kibbutz Nir-Ytzhak och flyttade till Sverige. Varje år åker jag dit, då det är inte krig, och träffar min farfar och farmor, mina vänner och bästa kompis. Det är helt underbart att träffa alla igen!! Många har förändrats och växt, blivit äldre, större, finare och fulare men alla är mina gamla barndomsvänner och jag älskar att träffa dem allihop! De är intresserade av att höra hur det är med mig, vad har förändrats eller liknande och självklart är jag intresserad av att höra vad de har att säga.
Min pappa, hans sambo och mina systrar åkte tillbaka till staden redan på fredagen och jag åkte  hem idag. Igår efter pappa åkte var det riktigt kul då alla satt och snackade vid en av husen. Vissa rökte, drack och grillade. Jag satt och snackade med vännerna och det räckte för att jag skulle ha kul.






Jo jag frös lite
men jag hade jättekul och det var
jätteskönt att bada.

Lite mer bilder kommer imorgon,
jag ska sova nu.


Godnatt!
2009-07-04 @ 23:28:29 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; vilken fin blogg du har ::D

2009-07-05 @ 00:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback