Skönt med söndag

Skönt med söndag
Efter igår då jag kom hem strax efter 02.30 är det skönt att det är söndag nu då man kan ta det lite lungt och man är ledig från jobbet. Den här veckan kommer jag behöva stänga affären 3 gånger och de andra två dagarna är också lite jobbiga men det är ändå skönt att jobba.
Det var rätt kul igår, det var riktigt härligt att träffa mycket folk och dansa! Dock tycker jag att det var lite roligare förra året men det var helt okej i år med.
Som tur var så regnade det inte igår under dagen vilket betydde att det skulle bli gött på kvällen för festen var utomhus och det regnade inte förrän det nästan var slut och även då så var det bara liiite regn =)

Idag tänkte jag ta det lungt och göra lite saker på datorn och kolla kanske lite på tv eller se någon film!
Skönt med söndag!


2009-07-26 @ 15:11:12 Permalink


Kommentarer
Postat av: Lona ♡ designar din blogg, för bra pris:D

kom också hem då ungefär ;D men hade inte jobbat ;D

2009-07-26 @ 15:51:51
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback