Lite av dagen

Lite av dagen
Ibland är jag riktigt klantig men det händer inte ofta ;)
När jag skulle till Hampus och träffa de andra så skulle de käka pizza (köpt på ICA;) men själv var jag inte hungrig men sedan när jag väl var där så ja! Självklart blir jag jättesugen! Medan vi väntade på att filmen skulle vara klar så gick jag mot ICA och köpte mig en Mozarella pizza =) Då regnade det inte i alla fall så det gick bra!
Sedan när den var klar så självklart blev den bränd och när jag åt, då jag satt i Hampus blå soffa, så självklart så var det så varmt att jag brände mig på tungan och när jag var törstig och drack samtidigt från Colan som jag höll i pizzan... självklart så tappade jag den på benet och lite på soffan :(:(
Det kom inget på soffan, som tur var, men på mitt ben kom det en hel del! Snabbt så rusade jag (jag gick sakta egentligen för jag orkade inte bry mig, haha!) mot toan och tog vatten på tightsen och även lite tvål och... WALLA!
Så rent blev det ;)


Där ser ni! Det syns knappt =D Men innan var det lika rött som "Oops.." rubriken! Att byxan har en mörkare fläck nu..
det gör inget, det är ju bara vatten.

På vägen hem så tyckte jag det var lite kul att kunna jämföra min mega liten hand mot det STORA bladet.....

Haha! Lite skillnad, va ;)


2009-07-14 @ 23:51:07 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback