Lång resa

Lång resa
Jag har nog aldrig varit så här trött på en resa förut. Jag brukar kunna sova lite här och där, lite hemma och lite på planet det vill säga men denna gången lyckades jag inte sova ett skit, tyvärr.
Hemma kunde jag sova i 40 min skulle jag säga och på planet i 2,5 timmar till. Det var allt jag sov igårnatt/idag.
Så ni kan nu förstå, lite i alla fall, hur trött jag är.
Det har varit jättekul i Israel och jag saknar min familj, släkt och vänner redan nu. Min kära pappa och mina kära syskon får jag träffa igen om ett halv år ungefär och det är väldigt jobbigt att vänta så länge. Därför är jag lite glad när jag tänker på att jag ska bo där i 1 till 2 år om några år men först måste jag klart ta studenten =)

På hemresan reste jag med mamma, hennes man och min lillebror och våra resväskor blev kvar i Amsterdam på vägen hem för vi hade knappt en timma på oss att komma till nästa plan. Detta berodde på att planet åkte för sent så vi anlände för sent men det löste sig ändå. Vi fick springa i en halv timma kanske men det var värt att hinna till planet för annars skulle nästa plan gå om 7 timmar ungefär.

Nu ska jag packa upp lite av ryggväskan, jag har redan varit hemma sedan 4 timmar tillbaka så jag har hunnit med lite annat med =)
2009-07-08 @ 19:01:38 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback